söndag 25 januari 2015

Ska jag??

 Hejsan på er bloggare och icke bloggare!!
Idag sitter jag här hemma och funderar över lite allt möjligt. Har loggat in på deviantart och stallet.se, men inte funnit så jättemycket roligt på någon av sidaorna... Igår nördade jag StarStable. Det var ju lördag, så jag fick 100sc och med det hade jag 780, eller vad det var, och gissa vad? Jag köpte den vackra beigea fjordingen!! :D:D:D:D MMIIIIIII!!!! SnowSoul blev hennes namn och jag älskar henne redan!  Lvl fem redan första dagen och har slått flera personliga rekord med den lilla sötnosan. Åh, jag levlade mig själv igår också! Är nu i lvl 16 och alltså max. Vad ska man göra nu då, är frågan? Jo, jag ska lägga allt på hästarna, och fortsätta med berättelsen ändå. Behöver ju fortfarande massa poäng för att öka ryktet med Solens Cirkel, så det är vad jag kan göra flera dagar i rad.

 Men... Jag har haft funderingar på att starta en ny blogg, och ett youtube konto för allt jag gör på StarStable. Jag har nog varit inne på det i mitt förra inlägg, men jag är verkligen inte säker. Behöver comments comments comments! Då kommer denna blogg bara vara om mig och vad jag gör, så blir den andra om sso och kanske lite annat. Alltså är denna blogg om Elin Ringblom / Aziquesa och den andra blir om Elin Rainbell / Aziquesa / DragonFlower123. Jag menar det verkligen när jag säger att jag vill ha lite kommentarer, för det betyder att det finns folk som läser och att folk bryr sig om vad de läser. Det är ju faktiskt så att om läsare kommenterar ett inlägg om vad de tycker kan ju det leda till att det blir en ändring åt det goda hållet. Vill ni läsa om Star Stable Online på denna bloggen? Vill ni hellre läsa om vad jag gör? Se till att kommentera och ta fram er åsikt, hur ska jag annars veta om jag gör något bra genom att splittra inläggen?


Än så länge är det allt för mig, så jag hoppas ni har det bra tills nästa gång vi hörs!
 // Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar