tisdag 27 januari 2015

God eftermiddag!

 Hejsan folket!
Detta inlägg börjar jag skriva klockan 14:35, men vi får väll se när det faktiskt postas. Jag har precis börjat svenska och ska skriva om "Nordiska 1900-tals författare". Jag kommer dock ha lite problem med det, eftersom mitt arbete ligger på datorn hemma, och är inte uppladdat på dropbox.. + jag har tappat bort mitt USB, vilket jag är riktigt ledsen för. Har verkligen hoppats på att hitta det, men jag verkar inte ha någon alls tur med det. Har letat både i lägenheten här i Skövde och ute i Backabo. Visst att jag har tappat bort mitt USB-minne, men jag har också lyckats slarva bort mitt USBljudkort och det är jag också ledsen för. Jag förstår inte vart jag kan ha gjort av dem. De kan inte direkt försvinna i min väska.. Värsta scenariot är att jag har tappat dem någonstans ute, och då går de väll aldrig att rädda. Jag borde självklart klara mig utan ljudkortet, men ett USB är väldigt bra att ha när man vill flytta diverse filer. Det fanns nog inte så mycket värdefullt, eftersom filerna på det ligger på någon av mina datorer, med det är ändå synd att det är borttappat eller undangömt.

Jag hade körlektion klockan ett idag också. Vi övade hård inbromsning och lite parkering; det gick bra och jag känner att jag börjar bli bättre på att växla och hålla mer koll på bilen. Under denna månaden ska jag försöka plugga en massa teori så hoppas jag på att få körkortet innan sommaren!


Om det finns något mer intressant att veta just nu?? Det tror jag inte, så nu ska jag säga hejdå...
 // Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar