fredag 31 oktober 2014

Två av mina underbara~


Var inne på StarStable en stund nu inatt, och tog dessa två. Det är min nyaste SilverDream som jag köpte senast jag var inne. Jag veet att det inte var länge sedan jag köpte min Nordsvensk, men kunde inte låta bli, okej? Det var ett impulsköp! Inatt har jag sprungit runt i Fort Pinta, Valedale och en stund i Firgrove för att hitta benlindor till nyaste, men hittade inga fina.. Ska väll försöka lite mer imorgon, men innan det ska jag göra lite uppdrag och komma vidare i spelet.
 Bilden till höger är min fina JewelMane. Min första häst på SSO och den jag alltid kan lite på. Han och jag har varit med om mycket.. Imorgon tänkte jag försöka se om jag kan hitta lite ny utrustning, eftersom jag aldrig gjort mig av med den första gamla.. Jewel är värd mer än ett par gamla starttyglar.



Ja. det blev inte så mycket, men hade inte så mycket mer att säga just nu, och måste dessutom i säng med en gång, ögona bums! Ska försöka skriva lite mer imorgon när jag har ätit frukost, men tills dess;..

 // Sov gott alla trasiga !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar