måndag 27 oktober 2014

StarStable idaag!

Hej på er! Som titeln säger spelade jag lite StarStable idag, ett MMO, massive multiplayer online. Tog hand om alla hästar, läste nyheter och gjorde lite uppdrag. Köpte också en ny häst för 780starcoins (som är en valuta i spelet som man får när man är så kallad StarRider, tillgång till fulla spelet), eftersom jag hade typ 2805sc.. Hade också 1400jorvik shillings (valutan för alla i spelet. lägre värde än starcoins), så jag kände att jag fritt kunde använda dem för att ta transporten överallt. Lat som jag är. x)

Lite bilder
 Nya MarbleBeam är en Nordsvensk. Fina gångarter, väldigt tålig och fromm som ett lamm


 Nej, jag har inte glömt mina gamla hästar. Här är CrazyTornado som busar i stallet


JewelMane och OpalTop poserar fint inför kameran

 
 Sista bilden är på min nya outfit som jag fixade idag. Är det inte likt? ;)


Jag hade säkert tänkt skriva mer om annat och mer om bilderna, men jag har fått totalt hjärnsläpp just nu... Ska försöka skriva mer om vardagen senare eller imorgon. Nu behöver jag akut plugga, äta och försöka mig på ett pass löpning eller styrka innan jag tar mig i säng. Blir tidigt idag, eftersom jag inte har så mycket bättre för mig.

 // Godnatt folket, så ses vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar