måndag 3 november 2014

Skola

 Hej bloggen!
Här kommer ett inlägg om min vardag.. Idag var det ganska svårt att ta sig upp ur sängen och komma till skolan. Jag snoozade i nästan en timme efter att klockan ringde första gången, och när jag väl vaknade till hade jag ingen alls lust att lämna värmen under täcket. Jag gjorde det dock efter att ha suttit i sängen i typ två minuter. Tog fram lite frukost, tog ett morgonpiss, klädde på mig och åt frukost. Detta tog nästan lite mer än en timme, så det fick bli sena bussen till skolan idag. Väl där hade jag engelska i typ en och en halv timma innan naturkunskapen. Då skulle vi göra ett grupparbete, och jag försökte dela ut lite uppgifter, och de andra verkade väll inte så himla negativa över indelningen, men så mycket jobb blev nog inte gjort direkt. Får försöka bättre nästa vecka, och jag ska försöka läsa in mig lite på allt i kapitlet så jag kan se till att få igång gruppen och börja ordentligt med presentation, frågor och berättande text.

 Nu är det lunch och jag sitter här vid min skoldator med dubbla mjukisbyxor, t-shirt och *tjock* tjocktröja, sånadär vantar utan fingrar och funderar på att hämta min halsduk.. Jag är riktigt frusen idag känner jag, och det är inte jättebekvämt.. Kan tänka mig att jag börjar min samhäll typ nu, så jag borde lägga ner väldigt snart. Efter det slutar jag och ska hem till älsklingen. Då ska jag spela lite med min kära mäster och väninna innan jag ska försöka komma igång med plugget efter denna lediga veckan som varit.

 // Tjabajsing då läsare!

1 kommentar:

  1. Låter som diverse trevliga saker, blandat med diverse otrevliga saker. Kort och gott, så som livet är. Älskar dig vet du, och du är alltid välkommen hit <3

    SvaraRadera