söndag 26 oktober 2014

Halloween & 2år

Förlåt att jag inte skrivit på länge, har inte glömt, bara inte orkat eller inte haft tid...
Imorgon behöver jag plugga och träna, annars är det inget mer planerat. Tisdag plugg och onsdag plugg plugg plugg innan jag lämnar in min historierapport. Ska också försöka ta mig till Skövde då och sova hos älsklingen. Torsdag är nämligen två år tillsammans, officiellt. Dock har han tenta då, så han kommer behöva plugga väldigt mycket, precis som jag. Han börjar 14:15 och slutar 19:30. Väldigt lång tid tycker jag... Får hoppas på att han kan få gå lite tidigare, så kan vi boka bord på Restaurang Kryddan 19:40 eller något. De stänger 22, så det blir knappt två timmar, men jag hoppas på att vi kan få för och huvudrätt iallafall. Beställa direkt, så vi har det redo och bara kan ta in när vi vill ha. Blir nog jobbigt för dem iförsig.. :/ Funderar på att göra något annat i år, eftersom vi tog Kryddan förra året. Jag skulle vilja gå ut och typ ta en promenad i kyrkparken. Vore mysigt att stå där och kolla stjärnorna eller något. För mycket ljus förresten kanske. Jag siktar på en trevlig kväll. Behöver inte vara mer än så.

Fredag är det halloween, dock skulle vi båda behöva plugga lite mer, så familjen tyckte att vi kunde flytta firandet till lördag den 1:a istället. Har nästan kommit på vad jag ska va, men det kräver nog en del. Ska börja skissa imorgon, och testa vad som skulle fungera. Säg det inte högt, men jag ska försöka skrapa ihop en dräkt av en Tukan på en vecka nu! Riktigt stilig fågel, och fin näbb, så det ska bli roligt :3



Näe, nu är klockan snart tolv, så nu är det dax för mig att hoppa i säng. Ses en annan gång brudar, go'natt o ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar