söndag 12 oktober 2014

My apologies..

Förlåt alla för mitt utbrott förut. Jag hade inte ätit på ett tag, och var helt enkelt allmänt på dåligt humör. Var nog också dessutom fortfarande i chock efter att ha fått en unge i ansiktet. Jag ber om ursäkt till er som gillar barn, men idag tyckte jag verkligen inte alls om ungen. Jag har länge insatt mig i tanken att småbarn är vedervärda, groteska varelser som bara skiter, glor och skriker. Jag känner att jag skulle behöva ändra min åsikt, eftersom jag själv skulle vilja ha barn. Dessutom strider det mot alla mina mentala regler och speciellt min religion att tycka att barn har ett annorlunda värde än vuxna eller ungdomar. Hjälp vore uppskattat, men jag ska göra så mycket jag kan för att bättra mig på egen hand.

Förlåt och tack vill jag också säga till min älskling. Du lät mig vara arg på dig och lugna ner mig, och känna hur dåligt jag må över att vara tjurig på dig. Tack för att du förlät mig. Tack för att du finns. ❤

Godnatt nu alla människor, ryggradslösa, amfibier och pälsdjur så hoppas vi att jag mår bättre imorgon.

// Pussar, snaps och pannkaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar