torsdag 1 januari 2015

Hemåt

Än en gång sitter jag i bilen och skriver ett inlägg.. Jag och familjen + kusin och pojkvän är nu på väg hem mot Skaraborg igen, och vi har redan kommit en bra bit. Vi gjorde ett stopp på ett, för mig, okänt Statoil för att tvätta bilrutor, byta torkarblad, pissa och sträcka på benen. Jul och nyår blev riktigt trevliga till slut. Jo, jag var inte alls positiv till att fira något från början, men sen kom lite trevligt folk in i bilden och det blev bättre ganska snabbt.

Ikväll blir det som sagt sova i Backabo och troligtvis en resa till Skövde imorgon. Väl hemma lär det nog behöva handlas och laga kvällsmat, men annars är det tänkt att bara ta det lugnt och ligga i soffan resten av dagen. På lördag eller söndag sen tänkte jag ta en tripp till Malin och leverera en liten present. Det är visserligen inte mycket, men är det jul så är det. Dessutom är det en liten baktanke med denna presenten också.

Hursomhaver, kanske kommer upp lite bilder senare, annars är det hejdå från mig för idag. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar