onsdag 21 januari 2015

Hej och hallå!

Idag skriver jag via mobilen när jag sitter här på praktiken och inte har något direkt för mig. Det är lite roligt att komma hit de flesta gånger. Man vet aldrig riktigt vad man blir frågad att göra. Förra veckan fick jag skruva isär lite datorer, sortera delarna och skruva lite till. Jag har också fått installera Windows och dess drivrutiner, men ibland går jag bara här och ser på medan andra gör saker. Idag är det inte speciellt mycket att göra, så jag är lite smått uttråkad och längtar hem till min kära dator. Glömde logga in på Star Stable igår, så mina hästar kommer vara på sämre humör idag. Brukar inte glömma, men just igår var jag så inne i annat. Dessutom hade vi inget internet på typ fyra timmar eller något, så det var ju inte så lätt att göra något då liksom..

Jag slutar jobbet vid 18, vilket jag tycker är ganska sent, så det är ganska drygt. När jag kommer hem tänker jag kolla stallet.se, som jag börjat med igen. Rollspel är ju lite roligt, och så har jag försökt sätta in en ny, din design som jag gjort helt själv. En stallplan som passar ska jag väll också försöka göra, men det är inte riktigt så prioriterat. Jag ska försöka hinna med Star Stable och fortsätta på uppdragen. Jag upptäckte att historien fortsätter även om man inte är poppis med solens cirkel, och de e så AAAAAAAAAHHHH spännande! Om jag kommer ihåg ska jag ta lite bilder och lägga upp senare, men som jag har sagt förut så är jag dålig på att komma ihåg, så vi får väll se..

Och juste, jag har funderat på att skaffa en annan blogg för allt SSO, så blir denna blogg om bara mig och vad som händer i mitt liv. Det vore underbart med en liten kommentar för att veta vad just du tycker, och du får gärna ge förslag på vilken bloggdomän jag ska använda.

// Tack för mig, så ses vi igen! ❤

2 kommentarer:

  1. En sso-dedikerad blogg låter lite mycket, speciellt om du ska skriva på den här också. Jag tänker på att du skriver ju inte så ofta, och om det blir två bloggar kanske det blir ännu mindre inlägg på den här bloggen ju :c Men om du känner att den här bloggen innehåller lite väl mycket så kanske du ska dela upp det, det är ju alltid helt upp till dig, även om jag inte skulle rekommendera det. puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt svar, vi får se hur jag gör. Det lutar faktiskt åt att jag skapar en ny blogg, men vi får se...

      Radera