fredag 19 december 2014

Inspo~

Hej alla läsare och icke läsare!
Idag är sista dagen i skolan och jag kommer inte ha sovmorgon imorgon. Ska upp vid typ åtta och sälja tidningar till folket i Falköping. Det är väll gött o tjäna pengar, men gillar inte grejjen med att gå upp på helgen. Har aldrig varit en morgonperson; helgen har liksom varit mitt paradis. När jag precis hade börjat sälja och gick upp sju dagar i veckan kände jag verkligen att jag inte orkar med detta. För två veckor sedan ringde jag därför till expressen och bad om att bara få sälja på söndagar. Så hädanefter blir det upp sex dagar i veckan.

Idag dock är det tävlingar av olika slag, bland annat utklädnad. Jag valde något så enkelt som min orangea one-piece och en grön peruk. Hatt på det och mina innetofflor. Sååååå snyggt.
Efter skolan tänkte jag ta mig till Commerce och kolla på lite som man kan köpa inför jul. Har ju faktiskt inte handlat några julklappar än. Efter det ska jag hem och bara chilla fram tills läggdax. Ska försöka få upp lite bilder senare, men inte säkert att jag kommer ihåg det.

// Vi hörs ❤❤

1 kommentar:

  1. Stiligt gumman! Men ingen bild på dig i peruk? Och vad duktig du är som handlar julklappar ^^

    SvaraRadera