torsdag 18 december 2014

Aah, men...

Det blev ju mycket till inlägg för två veckor sedan.. Jag skriver just nu, och hoppas på att få ut något av det. Idag är sista dagen på jobbet. Just nu känner jag väll inte så mycket, men vad jag har upplevt här på LarssonsData i Mariestad har varit trevligt. Det är en liten lokal med tre pers, så jag trivs väldigt bra. Stora ställen kan bli lite för stora i längden... Jag gillar inte riktigt folk... Då ställer jag mig själv frågan hur jag hade tänkt när jag planerade en framtida anställning på Volvo i skövde.. Det är ganska stort där och mycket folk, så. Det är något större än skolan jag går på just nu. Dit ska jag förresten imorgon. Då har vi sista dagen i skolan och ska klä ut oss till en massa fina saker. Själv ska jag vara en fin orange liten sak~ Mer berättar jag inte förrän imorgon :D Om jag skriver då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar