torsdag 6 november 2014

Minimys

Sitter här framför brasan hemma och värmer mig under en filt efter duschen. Har läst lite bloggar och fått inspiration för träning. Försökte med det noga för två veckor sedan och försökte planera att träna varje dag, dock gick inte det så jättebra... Idag har jag ridit. Det var dressyr denna veckan, jag är nöjd med lektionen, Monkey var sjukt duktig ❤

Imorgon ska jag alltså till praktiken, gärna lite tidigare, så kan jag försöka komma hem innan 18. Efter det blir det att komma igång med min svenskarapport som ska vara klar på söndag. Fy att plugga ibland verkligen... Men vill man ha betyg så gäller det att jobba för det. Har kommit fram till två citat som jag tycker om att använda mig av..
"Jag vet vad jag vill, och jag är beredd att kämpa för att nå det"
"Ska man få något gjort är det bäst att göra det själv"

Nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan, ta mitt piller och sedan ta mig raka vägen i säng. Jag vet att jag skulle lägga upp lite bilder idag, men har inte haft lust att göra det.. Får se om det blir något imorgon, annars blir det väll att vänta lite till.

// Godnatt alla dagsmojjare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar