måndag 9 mars 2015

Byta igen..?

 Hej folket! Idag har jag läst inlägg på de fyra bloggar jag följer och blivit lite inspirerad av både det ena och det andra. Jag har tänkt lite på min blogg och funderar på om det är så värt att ha den egentligen... Jag saknar bloggplatsen faktiskt.. Alla smileysar och att man kunde se kommentarer i mobilappen. Det var också smidigt att lägga in bilder i inlägget; men på blogspotappen kan jag inte ens göra det, för då kraschar appen när jag försöker spara, och sen syns inte bilderna alls, så månste jag skriva om hela inlägget igen, och utan bilder. :( Det kanske kommer bli en flytt av blogg igen läsare, vet inte hur det blir med det, men som det ser ut nu är jag inte så lockad av blogspot längre. Det är ju smidigt med google inloggning och så, och jag gillar verkligen hur man kan dra i widgetarna och fixa en egen liten ikon, men jag saknar bloggplatsen. Jag kände mig hemma där och jag lade verkligen min själ på att fixa färger, stil och header. Man kan ju inte ändra bredd, som man kan här på blogspot, men det är ändå ingen riktigt hemkänsla med denna bloggen.

 Nu borde jag iallafall göra lite mer läxor innan jag får en timme eller två att spela ikväll och kanske skriva något på spelbloggen. Hejdå sålänge, och ha en bra dag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar